Kérdésed van?
+36306643835
Kategóriák
Kategóriák
Kérdésed van?
+36306643835
Keresés
Ft (HUF)
CZK
EUR
Profil
Kosár
-
Kategóriák
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Játék Vásár
Életkor szerint
Játékok téma szerint
Janod
Djeco
Little Dutch
Blog
HOOKED - Horogra akasztva
15
2 890
Ft
2 457
Ft
Kosárba
Gazdasági közéleti politikai
Könyv felnőtteknek
Gazdasági közéleti politikai
Előző termék
Következő termék
HOOKED - Horogra akasztva
Cikkszám:
BK189933
15
Raktáron
15
2 890
Ft
2 457
Ft
Megtakarítás
434 Ft
Várható kiszállítás
:
3-5 munkanap
További adatok
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Készleten logisztikai központunkban
Raktáron
Bolt
Sajnos elfogyott
A készlet változhat!
Külső raktár
Sajnos elfogyott
HOOKED - Horogra akasztva
Részletek
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Nyomtat
Ajánlom
Csomagajánlatok
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be, horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe? Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre. „Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.” Szalay Ádám kommunikációs szakértő
Adatok
Szerző
:
Nir Eyal, Ryan Hoover
Kiadó
:
Bioenergetic Kiadó Kft.
Kiadás éve
:
2020
Oldalszám
:
224
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Játék Vásár
Életkor szerint
Játékok téma szerint
Janod
Djeco
Little Dutch
Blog
Pénznem váltás
Ft (HUF)
CZK
EUR
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem