Kérdésed van?
+36306643835
Kategóriák
Kategóriák
Kérdésed van?
+36306643835
Keresés
Ft (HUF)
CZK
EUR
Profil
Kosár
-
Kategóriák
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Játék Vásár
Életkor szerint
Játékok téma szerint
Janod
Djeco
Little Dutch
Blog
A marketinghatékonyság mérése
15
6 200
Ft
5 270
Ft
Kosárba
Gazdasági közéleti politikai
Könyv felnőtteknek
Gazdasági közéleti politikai
Előző termék
Következő termék
A marketinghatékonyság mérése
Cikkszám:
BK211379
15
Raktáron
15
6 200
Ft
5 270
Ft
Megtakarítás
930 Ft
Várható kiszállítás
:
3-5 munkanap
További adatok
Kosárba
Értesítést kérek árcsökkenés esetén
Készleten logisztikai központunkban
Raktáron
Bolt
Sajnos elfogyott
A készlet változhat!
Külső raktár
Sajnos elfogyott
A marketinghatékonyság mérése
Részletek
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Nyomtat
Ajánlom
Csomagajánlatok
Részletek
Adatok
Vélemények
Részletek
„A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel tudok ajánlani.”
Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország Kft.
„Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a mindennapi gyakorlat számára egyaránt.”
Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens, Széchenyi István Egyetem
Adatok
Szerző
:
Putzer Petra, Józsa László
Kiadó
:
Akadémiai Kiadó Zrt.
Kiadás éve
:
2022
Oldalszám
:
256
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Játék Vásár
Életkor szerint
Játékok téma szerint
Janod
Djeco
Little Dutch
Blog
Pénznem váltás
Ft (HUF)
CZK
EUR
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem