Kérdésed van? +36306643835
HOP! HOP! HOP! az egyedi, színes, ötletes játékokat gyártó francia Djeco cég izgalmas, oktató, együttműködést fejlesztő játéka, melyben mindenki a szél ellen játszik. Mindenkinek fedezékbe kell érnie, mielőtt a szél elvinné a hidat. Vajon sikerül-e a játékosoknak együtt működnie és átvezetni a juhokat a karámba? A játék célja,hogy mielőbb ügyesen a karámhoz vigyétek a pásztorlányt, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél mindent elfújna.
Játékleírás:
Djeco társasjáték: HOP! HOP! HOP! - az együttműködés játéka
Ebben a játékban mindenki a szél ellen játszik.
A pásztorlánynak, a juhainak és a kutyának fedezékbe kell érniük a karámba, mielőtt a szél lerombolja a hidat. Vajon sikerül a játékosoknak együttműködnie és átvezetni a juhokat a karámba?
Ajánlott életkor: 4 éves kortól
Játékosok száma: minimum 2 fő
A doboz tartalma: 4 tábla, 1 karám fagerendával, 1 híd, 10 fa elem (a híd pillérjei), 1 fabot, 1 pásztorlányka, 9 juh, 1 kutya, 1 dobókocka
A játék célja:
A karámhoz kell eljuttatni a pásztorlánykát, a juhait és a kutyát, mielőtt a szél ledönti a hidat.
A játék előkészítése:
- tegyük egymás mellé a táblákat a következő sorrendben: hegyvidék - vidéki út - folyó - falusi udvar
- a hegyvidék táblára állítsuk fel a bábukat (pásztorlány, juhok, kutya)
- a folyóra építsük fel a hidat,
- az udvaron állítsuk fel a karámot. (képek az idegen nyelvű leírásban)
A játék menete:
A játék az óramutató járásával megegyező irányban haladjunk.
A legfiatalabb játékos kezdi a dobást a dobókockával.
A következőket dobhatja:
Fontos! A pásztorlány mindig megelőzi a nyájat egyik helyről a másikra lépéskor, és a kutya mindig hátul zárja a sort.
A játék vége:
A játékosok akkor nyernek, ha minden bábut eljuttattak a karámba, mielőtt a szél lerombolja a hidat.
Másrészről, ha összedől a híd mielőtt minden bábu bekerülne a karámba, akkor minden játékos veszít. Próbálkozzatok újra!