Ingyenes kiszállítás 15 000 Ft felett
Telefonos rendelés, ügyfélszolgálat:06 30 664 3835
Kosár
A kosarad jelenleg üres
Kategóriák
Kreatív ősz

Kreatív Játék

Játék Kereső

Ár
0
1e
2e
4e
7e
10e
20e
20e felett
Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen ÁSZF hatálybalépésének ideje: 2019. március 1. 

Jelen dokumentum tartalmazza a Nettrade Szolgáltató és Tanácsadó Kft. 2011 Budkalász Kossuth L. u. 14. asz 10389759-2-13., mint szolgáltató által üzemeltetett www.kreativjatek.hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a Webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló hatályos jogszabályban foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.


Szerződés nyelve: Magyar

A Webáruház használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsd meg.

Felhasználó a Webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

  1. A Webáruház tulajdonosának és üzemeltetőjének adatai:


Cég neve: Nettrade Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Székhely: 2011 Budakalász, Kossuth Lajos u.14.

Üzlethelyiség: 1034 Budapest, Bécsi út 118/A.

Ügyvezető: Kovács Péter

Bankszámlaszám: 11703006-20441959

Email cím: info@kreativjatek.hu

Tel: +36 1 439 1656

Fax: +36 1 700 1912

Adószám: 10389759-2-13

Bejegyző cégbíróság: Fővárosi Bíróság

Cégjegyzékszám: 13-09-085909

Számlavezető Bank: OTP Bank

Tárhely Szolgáltató: 

Netgo.hu Kft. 

Székhely: 2100 Gödöllő Dózsa György út 13. 

E.amil: info@netgo.hu

Telefon: +3628 200 010 

2.Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte

2.

2.1 Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. Webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre:

2.2.1. Kiszállítás esetén:

Az Eladó által küldött tájékoztató email kézhezvételekor, amelyben értesíti a Vevőt a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról, a szállítás vagy átvétel várható időpontjáról és utánvétes fizetés esetén az utánvét összegéről. Ez nem az az e-mail értesítő, melyet a rendelés után automatikusan – elsőként - küld a Webáruház a megrendelés beérkezéséről.

2.2.2. Személyes átvétel esetén:

Az Eladó által küldött tájékoztató email megérkezésekor, amelyben értesíti a

Vevőt a termék személyes átvételi lehetőségéről és az átvételi pont nyitvatartási idejéről. (Ez szintén nem a Webáruház automatikus visszaigazoló e-mailje – az mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy beérkezett a Webáruházba a megrendelés.)

2.3. A Megrendelések leadása a Webáruház online felületén és telefonon lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a megrendelés kosár folyamatában mindenmezőt hiánytalanul kitölt. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más jellegű adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli. Telefonos megrendelés esetén adatvédelmi okokból a telefonbeszélgetést rögzítjük.

2.3.1. Adatbeviteli hibák kijavítására a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Kövesd a kosár folyamatának számozott kék pöttyeit. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hibát azonnal jelezni kell az ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu e-mail címen.

Fontos a telefonos elérhetőség pontos feltüntetése, mert a Webáruház sok esetben a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet a vásárlóval. Hiányos elérhetőségi adatok kitöltése esetén a megrendelést az Eladó nem teljesíti.

2.3.2. Terméktulajdonságok:

Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében megállapított általános forgalmi adót. A Webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A Webáruházban feltüntetett termékképek, videók és készletinformációk tájékoztató jellegűek, így eltérhetnek a valóságtól. Például egy termék még egy régi csomagolással szerepel a Webáruházban, de már az új kerül kiszállításra vagy átadásra. Vagy pont fordítva.

2.4. Vásárlás menete

Csak röviden bemutatjuk neked, hogy használd az oldalt.

A Webáruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára lehetséges.

2014 október 28.-tól REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL is vásárolhatsz a Webáruházban.

2.4.1. Termék keresése

A Webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok (Játék, Könyv, Márka, Mesehős, Akciók, Újdonságok, stb.) valamint a keresőprogram segíti, amelyben konkrét termékre kereshetsz rá. A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. társasjáték, labda) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer. Lehetőség van részletes keresésre is a termékek között a bal oldali oldalsávban található „Kreatív Játék játék kereső” kereső felületen.

2.4.2. Termék oldal

Itt tudod kosárba tenni a kiszemelt terméket.

Minden termék oldalán információt találsz a várható kiszállítás/ személyes átvétel időpontjáról, így még a kosárba helyezés előtt tudni fogod, hogy mikor veheted át/szállítja ki a futár a megrendelésed.

Itt találod a szállítási költséget is az adott termékre vonatkozóan. Ha persze több terméket is teszel a kosárba, ezt az összeget nem számítjuk fel többször. (15.000 Ft felett a kiszállítás INGYENES)

Ezen az oldalon találod a termékhez kapcsolódó leírást, termékfotókat és videót is, ha van hozzá.

Ha szeretnéd a terméket értékelni, itt megteheted a neved és e-mail címed megadásával (az e-mail címedet természetesen nem tesszük közzé)

2.4.3. Kosárba helyezés

Ha megtaláltad a keresett terméket, a termék 2 féle módon tehetsz a kosárba.

  • A lista oldalon található gyorsgomb, az ár mellett jobbra elhelyezkedő sárga kis kosár ikon segítségével
  • Klikkelj a termék képére, így a termék adatlapjára jutsz. Itt találod a kiszállítással kapcsolatos információkat, a kosárba gomb megnyomásával is a kosárba teheted a terméket.

Tegyél be mindent, ami csak megtetszik - ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélned a termékeket. Fontos, hogy a vásárlás véglegesítése előtt bármit törölhetsz a Kosárból!

Ha végeztél a válogatással és mindent a kosárba helyeztél a „Pénztár” gomb megnyomásával tudsz továbbmenni.

Ha pedig válogatnál még, nyomd meg a „vissza” gombot és böngéssz tovább kedvedre.

2.4.4. Pénztár

A fizetés folyamata 4 lépcsős.

  1. Az első oldalon látod a kosárba helyezett termékeket, ha van kuponod, itt add meg.
  2. A második oldalon tudod kiválasztani a szállítási (személyes átvétel/futárszolgálat) és a fizetési módot a szállítási módtól függően. (banki átutalás, bankkártyás fizetés, utánvét, fizetés helyszínen készpénzben vagy bankkártyával)
  3. A harmadik oldalon tudod megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, illetve ha már regisztráltál nálunk, itt tudsz bejelentkezi felhasználóneveddel és jelszavaddal, ha mindent kitöltöttél, a rendelést itt tudod leadni.

2.5. Megrendelés visszaigazolás

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy beszerezhető-e az adott termék és ha igen, akkor megközelítőleg mikorra.

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

2.6. Regisztráció nélküli vásárlás

A Webáruház tartalmának minden része illetve a vásárlás is elérhető mindenki számára. De ha úgy döntesz, hogy saját fiókot hozol lére - ezzel a megrendeléseidet követheted rendszerünkben, extra kedvezményekhez és akciókhoz juthatsz - úgy a regisztráció lehetséges.

Amennyiben regisztrálni szeretnél, azt két féle módon teheted meg:

  1. a Webáruház kezdő oldalának jobb felső sarkában található „Regisztráció” gombra kattintva indíthatod el a regisztrációs folyamatot.

  1. Illetve a vásárlás során, a kosár oldalán. A regisztráció során a következő adatok megadása kötelező:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Szállítási cím
  • Számlázási cím
  • Telefonszám (Lehetőleg mobilszámot adj meg. Keresni fogunk az átvétel előtt)
  • Jelszó
  • Jelszó megerősítése

A regisztráció feltétele az ÁSZF elfogadása.

Az adatok helyes és hiánytalan kitöltését a rendszer hibaüzenetekkel segíti és amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagytál, akkor a rendszer erről tájékoztat.

A regisztráció befejeztével, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztrációd sikerességéről, valamint az általad megadott felhasználónévről és a jelszavadról.

Kérjük, azt a telefonszámot illetve e-mail címed add meg, melyen megrendeléseddel kapcsolatban el tudunk érni, illetve melyen a futárszolgálat értesíteni tud majd csomagod pontos érkezéséről!

Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.

A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatónkat ITT megtalálod.

Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni az ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

2.7. Termék ára

A termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő, mely ár tartalmazza az Általános Forgalmi Adót.

Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

2.8. Szállítási mód kiválasztása

A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően kiválaszthatod az általad kívánt szállítási módot. Választásod szerint kérheted a termék kiszállítását, vagy a személyes átvételt üzletünkben a jelölő box-ra kattintással.

A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a termék melletti kiszállítási vagy személyes átvétel dátumot nem tudja tartani. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

A rendeléseket a Webáruház általában 1-2 munkanapon belül tudja teljesíteni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha a fenti szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

2.8.1. Házhozszállítás futárszolgálattal:

Megrendelésedet GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A házhozszállítás összege 990 Ft 15.000 Ft feletti vásárlás esetén.

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)

Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.

Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Adataim” alatt.

Ha vendégként (regisztráció nélkül) szeretnél vásárolni nálunk, úgy a kosár 3. oldalán tudod beírni a szállításhoz szükséges adatokat!

2.8.2. Pick Pack Pont

690.- Forint kiszállítási díj készpénz, vagy kártyaás fizetés lehetséges 

A megrendelt terméket az orszáhg több mint 700 pontján át tudod venni.

2.8.3 FOXPOST csomagátvételi automata:

590.- Forint kiszállítási díj csak kártyás fizetés lehetséges 

Megrendelésed leadásakor a Foxpost automatát is választhatsz. Ezek zárt rendszerű, beltéri automaták. Itt csak kártyás fizetési módot tudsz választani, készpénzfizetés nem lehetséges. 

2.8.4. Személyes átvétel

0.- Forint költséggel készpénz, utalvány, vagy kártyás fizetéssel 

Webáruházunkban vásárolt termékek esetén személyes átvételre minden esetben e-mail értesítés után van lehetőség, melyről minden esetben e-mail értesítést küldünk. Kérlek vedd figyelembe, hogy Játékáruházunk csak átvételi pontként szolgál, a webáruházban megrendelt termékeket annak készletéből azonnal nem tudjuk kiszolgálni.

A személyes átvétel időpontjáról minden termék mellett pontos információt, azaz egy dátumot találsz, így még kosárba helyezés előtt információd lesz arról, hogy mely napon veheted át a kiválasztott játékot.

A személyes átvétel helye:

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 118/A., saját parkolóval várunk az áruház előtt

Nyitva tartás: Webáruház főoldalán a „Játékáruházunk” menü alatt található.

A személyes átvétel előnye, hogy csak a megrendelt termékek árát kell kifizetned, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel. Személyes átvételre rendelt csomagod tartalmát nem tudod megváltoztatni, játékáruházunk csomagpontként működik.

Személyes átvétel során készpénzzel és bankkártyákkal is fizethetsz nálunk:

Személyes átvétel esetén további nézelődésre is van lehetőség játékáruházunkban, ahol az árak és az akciók megegyeznek, de a kínálat eltérhet egymástól.

2.8.5. Fizetési mód kiválasztása

Szállítási módtól függően a következő lehetőségek közül választhatsz:

2.8.6. Személyes átvétel esetén, Játékáruházunkban, készpénzben vagy bankkártyával:

Személyes átvétel esetén készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni az 1. pontban megjelölt áruházunkban.

2.8.7. Bankkártyás fizetés: A biztonságos fizetés a PayU oldalán keresztül történik.

Használhatsz MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és Amex/American Express kártyát.


Kártyaadataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek a fizetési szolgáltató, a PayU 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz (mi sem látjuk azokat). A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük az úgynevezett tranzakció-azonosítót. Ez a szám azonosítja a bankod felé a kártyás fizetést (ezeket az adatokat a "Személyes adatok" menüpontban utólag bármikor lekérdezheted).

Az internetes vásárlásnál a következő adatokra lesz szükséged:

Bankkártya száma: a kártya előlapján szereplő 10, 15 vagy 16 jegyű számsor.

CVC2 (CVV2) kód: a bankkártya hátoldalán az aláírási panelen található, a kártyaszám után olvasható 3-jegyű szám, mely kizárólag az internetes vásárlásoknál használható. CVC2 kóddal a MasterCard, VISA és VISA Electron típusú kártyák rendelkeznek.

Bankkártya lejárati dátuma: a bankkártya előlapján szereplő dátum a következő formátumban hh/éé. Azaz pl. a 05/07 jelölés szerint a bankkártya 2007. május utolsó napjáig érvényes.

A Bankkártyás fizetés kiválasztásával hozzájárulsz ahhoz, hogy a Nettrade Kft., 1034 Budapest, Bécsi út 118/A. által a www.kreativjatek.hu felhasználói adatbázisában tárolt adataid felhasználásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

2.8.8. Banki átutalás (előre): elképzelhető, hogy időnként szünetel

A megrendelés összegét a megrendelés leadása után utalással tudod kiegyenlíteni.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy az összeg elutalására a megrendelés leadása után a weboldalon feltüntetett csak pár naptári napig van lehetőséged. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az összeg a megadott bankszámlára, úgy sajnálattal törlődik a megrendelés.

Kérjük az átutalás Megjegyzés rovatába tüntesd fel a megrendelés számát:

(a visszaigazoló e-mailben található, KJ-...... számot.)

Banki átutalás esetén, csak abban az esetben szállítjuk ki a csomagot, amikor az általad elutalt összeg a bankszámlánkra megérkezik.

Akkor válaszd ezt a módot, ha nem sürgős a csomag, mert tapasztalataink alapján a banki tranzakció akár 1-2 napot is igénybe vehet. A csomagot pedig csak abban az esetben tudjuk átadni vagy kiszállítani részedre, ha az összeg a bankszámlánkon van.

A Banki átutalás fizetési mód időszakonként szünetelhet, így a megvásárolt termékeket így ebben a formában nem tudod kiegyenlíteni. Amennyiben ez a helyzet áll fenn, úgy ez a fizetési mód a Webéruház oldalán ki sem választható.

2.8.9. Utánvét

Megrendelésedet futárszolgálat szállítja házhoz.

Utánvétes fizetési módnál a Webáruház készpénzkezelési költséget számít fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót.

A megrendelés ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned, ezért kérlek, ha ezt a fizetési módot választod, ezekre nagyon figyelj:

  1. legyen Nálad a megrendelt termék(ek) ellenértéke készpénzben. A futár csak ebben az esetben tudja átadni Neked a megrendelést.
  2. legyen valaki a megadott szállítási címen és legyen bekapcsolva a mobiltelefonod, hogy a csomagod biztosan célba érjen!
  3. Legkésőbb a csomagkézbesítés reggelén a Sprinter SMS-ben és e-mailben fog értesíteni a szállítás várható idejéről.

2.9. Megrendelés elküldése

A megrendelés elküldése minden esetben Fizetési kötelezettséggel járó megrendelésnek minősül. 

Az összegző felületen ellenőrizheted az általad kiválasztott termékeket, azok darabszámát, a fizetendő végösszeget, valamint az szállítási költséget. A felület jobb oldalán láthatod az általad megadott szállítási, számlázási címet és fizetési módot, valamint a megadott elérhetőségeidet vagy további elérhetőséget is megadhatsz.

Az összegző táblázat alatt található „Megjegyzés” rovatba írhatsz minden olyan információt, ami pl. a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét, vagy ha a munkahelyedre kérted a kiszállítást, kérjük, hogy mindenképp add meg a Cég nevét is!

A vásárlás leadásához is szükséges, hogy megismerd és elfogadd jelen ÁSZF feltételeit is, melynek elfogadását a jelölő mező bejelölésével ismered el.

Ha mindent rendben találtál a megrendeléseddel, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva küldheted el azt számunkra.

A vásárlás befejeztével a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt, mely csak a megrendelés leadásának sikerességét igazolja, ez egyelőre nem a megrendelés visszaigazolása.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, így – megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható.

Az elküldött megrendelés megérkezését, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően, kötelesek vagyunk 48 órán belül visszaigazolni részedre. Legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk, hogy megrendelésedet a rendszerünk rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a regisztráció során megadott adataidat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék adatait, a rendelés sorszámát valamint ezen felül a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseidet, a választott fizetési és szállítási módot.

Amennyiben a visszaigazolás, az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, mentesülsz az ajánlati kötöttség alól és a továbbiakban nem vagy köteles megvásárolni a terméket.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba.

2.10. Megrendelés lemondása

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak telefonon (+36 1 439 1656) vagy e-mailben (ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu) 1 munkanapon belül jelezd. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.

2.11. Adatbeviteli hibák javítása

A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden.

Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

2.12. Kiszállítás díja

15.000 Ft alatt 990 Ft.

15.000 Ft fölött ingyenes

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra. Így a szállítási díj is minden megrendelésnél külön kerül felszámításra.

Személyes átvételre üzletünkben van lehetőséged, a1034 Budapest, Bécsi út 118/A. cím alatt.

2.13. Telefonos megrendelés

Amennyiben idegen tőled az interneten való vásárlás, szívesen fogadjuk megrendelésed telefonon is hétköznap munkaidőben az alábbi telefonszámon:

Tel: (06-1) 439-1656

A megrendeléshez a személyes adataidon kívül az alább megjelölt további adatokra lesz szükségünk:

  • termék megnevezése
  • darabszám
  • szállítási cím
  • számlázási cím
  • e-mail cím
  • mobiltelefonszám, melyen értesíteni tudunk majd a megrendeléseddel kapcsolatban
  • szállítási mód megadása
  • fizetési mód megadása” (telefonos megrendelés esetén banki átutalással nem tudsz fizetni)
  • És bármilyen olyan információra, amit tudnunk kell. Pl: Munkahelyemen, az XY nevű cégnél keressenek” vagy „ a csomagot leghamarabb pénteken kérem kiszállítani”

A telefonon megrendelt csomagot az online megrendeléshez hasonlóan személyesen átvétellel és kiszállítással is kérheted.

Telefonos megrendelés esetén adatvédelmi okokból a telefonbeszélgetést rögzítjük.

2.14. Kuponok:

A Webáruház időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. A kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően a Pénztárnál kell beírni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. Elképzelhető, hogy egyes kedvezményes kuponokat csak regisztrált tagjaink vagy csak hírlevél feliratkozóink kapnak.

      3.Elállási jog

3.1 A Webáruház vásárlóit, mint fogyasztót megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti indokolás nélküli elállási jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 naptári napon belül lehet gyakorolni.

3.2 A fogyasztót a szerződés megkötésének napja és a termék kézhezvétele közötti időszakban is megilleti az elállás joga.

3.3 A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási vagy felmondási jogát az alábbi, a Szolgáltató által eladott termékek vagy nyújtott szolgáltatások tekintetében: • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak; • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. Bővebb információ: http://www.nfh.hu/node/2709 A fenti korlátozás alá nem eső termékek esetén a vásárló a szerződéstől a termék átvételét (illetve amennyiben a termék átvétele még nem történt meg a szerződés megkötésének napját) követő tizennégy (14) napon belül indokolás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldi.

3.4 Elállás esetén a terméket a vásárló az elállás közlését követő 14 napon belül bontatlan vagy bontott állapotban köteles visszajuttatni a Webáruházhoz. Határidőt megtartottnak tekintjük, amennyiben a vásárló igazolja, hogy a terméket a határidő utolsó napjáig postára adta vagy futárszolgálatnak átadta. Utánvéttel visszaküldött terméket a Webáruház nem vesz át.

3.5 A Webáruház áruházban kizárólag sérülésmentes, a kipróbáláshoz szükséges mértékben, rendeltetésszerűen használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A Webáruház követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű, vagy a kipróbáláshoz feltétlenül szükséges mértéket meghaladó használatából eredő kárai megtérítését.

3.6 Elállásra vonatkozó igényt a vásárló emailben, postai úton írásban, személyesen vagy telefonon jelentheti be, lehetőleg az erre a célra létrehozott „Vásárlástól való elállás” formanyomtatványon melyet ügyfélszolgálatunk kérésére meg küld önnek.

3.7 Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. A vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

3.8 Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül utaljuk vissza a termék vételárát a vásárló által megadott bankszámlaszámra. A visszatérítés vonatkozik a termék vásárló részére történő kiszállítási költségekre is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával, illetve kivéve, ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást kért, ez esetben a többletköltséget a Webáruház nem köteles megtéríteni. Webáruházunk azonban jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: ilyenkor Webáruházunk a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.

3.9 A visszaküldött termék Webáruház részére történő visszajuttatásának költségei a vásárlót terhelik. Amennyiben a vásárló nem a jelen ÁSZF és a jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát úgy a Webáruház a vételárat nem téríti vissza, azonban – előzetes egyeztetést követően – mód van a termék visszaküldésére a vásárló részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vásárlót terhelik.

3.10 Amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keresse ügyfélszolgálatunkat az ÁSZF elején található elérhetőségeinken. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26) Korm. rendelet szövegét itt olvashatja: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

    4.Jótállás

Az összes árucikkre, mely webáruházunkban található, a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának a napja.

A hatályos jogszabályok alapján, a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. Jótállás esetén a szavatosságról szóló részben meghatározott igényeket (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás), ugyanazokkal a feltételekkel érvényesítheted.

A gyártó által önként vállalt jótállás idejéről, a termékek leírásában találsz tájékoztatást, ha esetleg nem találnád a keresett információt, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot.

A fogyasztó jótállási jogát a vásárláskor kapott jótállási jeggyel, ennek hiányában a vásárlást (szerződéskötést) igazoló dokumentummal érvényesítheti

    5.Kellékszavatosság

5.1. A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Mentesül a szavatossági kötelezettségei alól a Webáruház, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

5.2. A Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. A Fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, egyéb – fogyasztónak nem minősülő – Felhasználó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Ha a Fogyasztóval kötött szerződés tárgya használt dolog, akkor az elévülési határidő egy év. A Felhasználó kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

5.3. Kellékszavatossági igénye alapján a Felhasználó választása szerint:

  1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha
    1. választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
    1. az a Szolgáltatónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve i. a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, ii. a szerződésszegés súlyát, iii. a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
  2. vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől - a jelentéktelen hiba kivételével - elállhat, ha
      1. a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,
      1. a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni,
      1. a Felhasználónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

5.4. A Felhasználó a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

5.5. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztó esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó felelős.

5.6. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. Ha azonban a dolog meghibásodásában a Felhasználót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

5.7. A fogyasztó kellékszavatossági jogát akkor érvényesítheti, ha igazolni tudja a szerződés megkötését. Amennyiben Webáruház vitatja a szerződés megkötésének tényét, a fogyasztó figyelmét fel kell hívni a panasztételi lehetőségeire.

    6.Termékszavatosság

6.1. Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

6.2. A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

6.3. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.4. A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

6.5. Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

   7.Szavatosság

Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az Eladó, azaz a mi hibás teljesítésért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a Webáruházon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak.

A teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheted szavatossági igényeidet. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációidat, kifogásaidat a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy velünk közölni.

A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaidnak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre.

Hibás teljesítés esetén a következőket kérheted:

a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, nekünk a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaltuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint - megfelelő árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől.

Szavatossági igényedet az 1. pontban megadott elérhetőségek bármelyikén jelezheted és a termék átvételekor átadott számla vagy másolatának bemutatása mellett vagy jogosult igényed érvényesítésére.

Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, emailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a kiszállítást követően rövid időn belül juttasd vissza áruházunknak a hibás árut.

Amint ez megérkezik, a játékot kicseréljük vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban neked kell hozzánk visszajuttatnod!

   

      8. Panaszügyintézés és ügyfélszolgálat

8.1 A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím,:1037 Budapest Fehérítőgyár utca 2 telefonszám: +36 30-664-3835 email cím: ugyfelszolgalt@kreativjatek.hu

8.2 A vásárló panaszát szóban (személyesen vagy telefonon) vagy írásban jelentheti be az ügyfélszolgálaton. 

8.3 A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint megfelelő módon kezeli. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küld meg a fogyasztó részére. Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton) valamint telefonon tett panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. Az ilyen módon előterjesztett panaszt a Webáruház egyedi azonosítószámmal látja el. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre.

8.4 A panaszra adott válasz másolati példányát a webáruház öt évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságok kérésére bemutatni

8.5 A Webáruház által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben előírt adatokat.

8.6 A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait. Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

8.7 Fogyasztó a webáruházzal kapcsolatos vitája esetén a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon.

8.8 Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

       9.Adatkezelési tájékoztató

9.1. A Szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét.

9.2. A Szolgáltató tevékenységét látogatói és ügyfelei személyiségi jogainak védelmével,

a vonatkozó jogszabályok, így különösen a Polgári Törvénykönyv, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról; szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Atv.) rendelkezéseinek betartásával végzi. Felhívjuk a figyelmet, hogy a személyes adatok megadása a Webáruházban önkéntes, és az adatkezeléshez a felhasználási feltételek elfogadásával egyidejűleg a felhasználó hozzájárul. Abban az esetben, ha a felhasználó egy másik személy megbízásából jár el, akkor az ő felelőssége az érintett személy beleegyezésének megszerzése adatainak közléséhez. Cselekvőképtelen és korlátozottan cselekvőképes személyek nyilatkozatához a törvényes képviselő előzetes hozzájárulása szükséges, kivéve olyan szolgáltatásokhoz tartozó adatkezeléseket, amelyek mindennapi életben tömegesen előforduló ügyletet céloz.

9.3. Adatkezelés regisztráltak esetében

A Webáruházban elérhető szolgáltatások igénybevételéhez nem feltétlenül szükséges a regisztráció. Abban az esetben, ha egy vásárlás – előnyökkel járó – regisztrációval jön létre, úgy az adatokat az alábbi módon kezeljük.

A vásárlásnál megadott adatokat a Szolgáltató csak célhoz kötötten, a szolgáltatás nyújtásához és a vásárlókkal való kapcsolattartáshoz szükséges módon és mértékben, a törvényes feltételeknek megfelelően kezeli. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása. A személyes adatok megadásakor a jelen felhasználási feltételek elfogadásával a felhasználók beleegyeznek abba, hogy adataikat a szolgáltatás teljesítése érdekében a Szolgáltató felhasználja. A Szolgáltató a birtokába került személyes adatokat kizárólag az ügyfél által azok megadásakor ismert célra használja, más, harmadik személy részére külön hozzájárulás nélkül nem adja tovább és nem teszi hozzáférhetővé, azokat elkülönítve és titkosítva tárolja. Amennyiben a felhasználó a Webáruházban vásárolt termékek futárszolgálattal történő kézbesítését választja, úgy hozzájárul ahhoz, hogy a kézbesítés érdekében az ahhoz szükséges adatokat Üzemeltető a futárszolgálat részére átadja. Az adatokhoz a Webáruház munkaviszonyban álló munkatársai férhetnek hozzá.

Az adatkezelés célja, hogy az érintettek, mint vásárlók megrendeléseit a Szolgáltató teljesíteni tudja, illetve egyes adatok kezelésének a felhasználói –vásárlói élmény növelése, különösen hírlevél megküldése útján. Az adatkezelésselérintett adatok köre:

- név (kereszt- és vezetéknév),

- email cím,

- lakcím, számlázási cím

- telefonszám

Az adatkezelés időtartama: a regisztrációs fiók törlésének érintett általi törlésének kezdeményezéséig, vásárlás esetén a számlázási adatok tekintetében a jogszabályok által előírt kötelező megőrzési ideig

  1. Egyéb rendelkezések

Jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et a vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá veled szemben, a módosítást követő megrendelésekre vonatkozóan.

Jogosultak vagyunk továbbá arra, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtsunk végre a Webáruházban vásárlóinak előzetes figyelmeztetése nélkül, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezzük át.

Ha a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlelsz, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezd felénk, és ha jóhiszemű eljárásunk során a jelzést megalapozottnak találjuk, az információ haladéktalanul törlésére kerül, vagy azt módosítjuk.

  1. Szerzői jog

A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. A Nettrade Szolgáltató és Tanácsadó Kft a szerzői jogi jogosultja a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre ssd-re, usb-re, sd kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett.

A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

  1. Hírlevél

A felhasználóknak módjuk van a regisztrációjuk alkalmával, illetve később, az oldal használata során a Szolgáltató hírlevelére feliratkozni. A hírlevélre való feliratkozás önkéntes. Feliratkozás esetén a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott email címre tájékoztató és kifejezetten reklámcélú tartalmak kerüljenek továbbításra.

A hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozhat a személyes profiljában, vagy minden hírlevél végén található leiratkozás linkkel.

  1. Felhasználási feltételek elfogadása

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

Webáruház ügyfélszolgálat
06 30 664 3835
Nettrade Kft.
1037 Budapest, Bécsi út 118/A
Tel: 06 30 664 3835
E-mail: ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu
Kövess minket:
PinterestInstagramFacebookYouTube
A terméket a kosárba tettükA kosarad jelenleg üres
A kosarad jelenleg üres, ám alább ajánlunk néhány terméket a számodra.
Kosár
A kosarad jelenleg üres

Már külföldre is szállítunk

Bezár