Kérdésed van? +36306643835
A gondolkodás és a megfontolt lépések stratégiai társasjátéka! Nem olyan egyszerű a korongokból lépésekkel úgy sort kialakítani, hogy ne a másik játékos malmára hajtsuk a vizet! Bár ebben a játékban nincs sem malom, sem víz, de az óvatlan játékos léphet nagy igyekezete közben olyan helyre, ami a másik játékosnak sok pontot hoz. Kemény stratégiát és okos lépéseket kell tenni ahhoz, hogy elérje a játékos a célt: a kihúzott kártyáján lévő korongok és a táblán lévő korongjai ugyanazok legyenek és ugyan úgy legyenek sorban. Előbb gondolkodni, azután cselekedni, ebben a játékban ez a lényeg.
A játék leírása:
Ajánlott életkor: 7-99 éves korig
Játékosok száma: 2-4 fő
A doboz tartalma: 1 tábla, 12 állat Korong, 48 feladatkártya Játékidő: 10-20 perc
A játék célja: Állat kártyákat szerezni. Ehhez a játékosoknak át kell juttatniuk a korongokat a táblán, hogy ugyanazt a sort kapják, mint amit a kártyán látnak.
Előkészületek: Keverjük meg a kártyákat és adjunk minden játékosnak kettőt. Ezek mutatják, melyik állatokból kell a sort kirakni. A megmaradt kártyákat képpel lefelé az asztal közepére tesszük egy húzópaklit alkotva. A 12 állat korongot véletlenszerűen feltesszük a táblára, a képen látható mezőkbe.
A játék menete: A legfiatalabb játékos kezd és órajárás szerint haladunk
Amikor sorra kerülsz, léphetsz egy koronggal:
egy szabad szomszédos mezőre, vagy
átugorhatsz egy vagy több másik korongot.
A korongoddal átugorhatsz 1 korongot, ha üres mező van mögötte. Egy lépés alkalmával a korongod egymás után több ugrást is elvégezhet, vagyis akár 3 másik korongot is átugorhat, ha közöttük van 1-1 üres mező. Az ugrássor végén üres mezőre kell érkezned.
Ha sikerül a kártyádon látható állatok közül hármat egy sorba állítanod, felmutatod a kártyát, majd tedd le magad elé. Ezt a kártyát megnyerted.
Ne feledjük: Az állatokat bármilyen sorrendben sorakoztathatod, de egyenes vonalban kell állniuk (hosszában, széltében, vagy átlósan), és nem lehet köztük se másik állat, se üres mező.
Ezután húzz egy új lapot, hogy megint kettő legyen a kezedben, majd jön a következő játékos.
Ha a lépésed végén egy másik játékos lapján látható sorrendet állítasz fel, annak a játékosnak nem kell megvárnia, amíg ő következik. Rögtön bemutathatja a lapját, és ezzel nyer is egy pontot. Ezután húz egy lapot, a játék pedig folytatódik.
Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki elsőként szerez nyolc kártyát.