Kérdésed van?
+36306643835
Kategóriák
Kategóriák
Kérdésed van?
+36306643835
Keresés
Ft (HUF)
CZK
EUR
Profil
Kosár
-
Kategóriák
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Djeco
Janod
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Little Dutch
Blog
Djeco
Márka
Djeco
Előző termék
Következő termék
Kártyajáték - Grimaszoló - Mimo Rigolo
Cikkszám:
DJECO05138
Sajnos elfogyott
2 790
Ft
Sajnos elfogyott
A vásárlás után járó pontok:
56 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Testbeszéd és mimika vetélkedő. A kihúzott kártyák alapján egészen pontosan be kell mutatni a játékostársaknak, hogy az elrejtve lévő kártyalapok közül, melyik kártyalap elevenedik meg a bemutató játékos által. A metatkommunikáció fontos része az emberi kommunikációnak. A metakommunikációs jelek és jelzések megfigyelése, értelmezése komoly fejlődésen megy át az évek során. Ehhez a fejlődéshez ad vicces és izgalmas játékfeladatokat a tréfásan komoly kártyajáték.
A játék leírása:
Djeco kártyajáték: MIMO RIGOLO – utánzós, gyorsasági
Ajánlott életkor: 5-9 éves korig
Játékosok száma: 3-6 játékos
A játék tartalma: 48 kártyalap
A játék célja: Felismerni a szörnyeket és utánozni.
Felkészülés a játékra: A félreértések elkerülése érdekében érdemes gyakorlatban utánozni a különböző mozdulatokat játék megkezdése előtt. Egyik játékos keverje össze a kártyákat, és tegyen hét lapot képpel felfelé az asztal közepére. A maradék kártyák képezik a húzópaklit.
Játékszabály: A legidősebb játékos kezd, és felhúzza a felső kártyát a pakliból. Felé teszi az asztal közepén lévő többi kártya mellett, majd egy második kártyát kap, amit titokban néz.
- Ha az asztalnál álló szörnyek nem egyeznek a "titkos kártyájuk" szörnyével, akkor ezt a kártyát felfelé helyezi a többiek mellé, és új "titkos" kártyát húz. (És így tovább, amíg egy kártyát rajzol, amely egy szörnyet tartalmaz az asztalnál.)
- Ha az egyik szörny az asztalon megegyezik a szörnyeteggel, akkor "titkos" kártya, megjegyzi a szörny karjának helyzetét, majd a kártyát lefelé az asztalra helyezi. Miután ellenőrizte, hogy a többi játékos készen áll, háromra számít, majd feláll és utánozza a szörny helyzetét, hogy a többi játékos kitalálhassa. Ugyanakkor a többi játékos megpróbálja kideríteni, hogy a szörnyek közül melyik az asztalon lévő kártyákon játszik. Amint egy játékos elismeri a szörnyeteget, lefedi azt a kártyát, amely a szörnyetegnek a kezével imitált.
Megjegyzés: A szörnyek mindegyike több kártyán van, így a szóban forgó szörny jelenhet meg az asztalon lévő több kártyán. Ebben az esetben több játékos is fedezhet egy kártyát, és / vagy egy játékos két kártyát is fedezhet.
Akkor mindenki ellenőrzi:
- Ha egy játékos lefedte a megfelelő kártyát, akkor nyeri meg a kártyát, és elé helyezi (egy játékos két kártyát nyerhet, ha a kezét két helyes kártyára helyezi).
- Ha egy játékos hibát követett el, nem nyeri meg a kártyát. A hibát fedező kártya az asztalon marad.
Ha az utánzó szörnyet használó egyéb kártyák az asztalon maradnak, ott maradnak a játék következő fordulóján.
Az "imitátor" titkos kártyáját az asztal mögött álló oldalukkal felfelé helyezzük. Az a játékos, aki egy (vagy több) lapot nyert, egy új fordulót indít, és a top kártyát a rajzfaltól elválasztja. Ha több játékos nyert egy kártyát, akkor ő a legidősebb játékos, aki a legjobb lapot kapja.
Nyertes: Az első játékos, aki 5 lapot gyűjtött, megnyeri a játékot.
Változat szakértők számára: Ha az "imitátor" utánozza a szörnyet, akkor utánozni kell karjait és lábát. A többi játékosnak ugyanabban a helyzetben kell megtalálnia a szörnyet.
Részletek
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Nyomtat
Ajánlom
Részletek
Vélemények
Részletek
Testbeszéd és mimika vetélkedő. A kihúzott kártyák alapján egészen pontosan be kell mutatni a játékostársaknak, hogy az elrejtve lévő kártyalapok közül, melyik kártyalap elevenedik meg a bemutató játékos által. A metatkommunikáció fontos része az emberi kommunikációnak. A metakommunikációs jelek és jelzések megfigyelése, értelmezése komoly fejlődésen megy át az évek során. Ehhez a fejlődéshez ad vicces és izgalmas játékfeladatokat a tréfásan komoly kártyajáték.
A játék leírása:
Djeco kártyajáték: MIMO RIGOLO – utánzós, gyorsasági
Ajánlott életkor: 5-9 éves korig
Játékosok száma: 3-6 játékos
A játék tartalma: 48 kártyalap
A játék célja: Felismerni a szörnyeket és utánozni.
Felkészülés a játékra: A félreértések elkerülése érdekében érdemes gyakorlatban utánozni a különböző mozdulatokat játék megkezdése előtt. Egyik játékos keverje össze a kártyákat, és tegyen hét lapot képpel felfelé az asztal közepére. A maradék kártyák képezik a húzópaklit.
Játékszabály: A legidősebb játékos kezd, és felhúzza a felső kártyát a pakliból. Felé teszi az asztal közepén lévő többi kártya mellett, majd egy második kártyát kap, amit titokban néz.
- Ha az asztalnál álló szörnyek nem egyeznek a "titkos kártyájuk" szörnyével, akkor ezt a kártyát felfelé helyezi a többiek mellé, és új "titkos" kártyát húz. (És így tovább, amíg egy kártyát rajzol, amely egy szörnyet tartalmaz az asztalnál.)
- Ha az egyik szörny az asztalon megegyezik a szörnyeteggel, akkor "titkos" kártya, megjegyzi a szörny karjának helyzetét, majd a kártyát lefelé az asztalra helyezi. Miután ellenőrizte, hogy a többi játékos készen áll, háromra számít, majd feláll és utánozza a szörny helyzetét, hogy a többi játékos kitalálhassa. Ugyanakkor a többi játékos megpróbálja kideríteni, hogy a szörnyek közül melyik az asztalon lévő kártyákon játszik. Amint egy játékos elismeri a szörnyeteget, lefedi azt a kártyát, amely a szörnyetegnek a kezével imitált.
Megjegyzés: A szörnyek mindegyike több kártyán van, így a szóban forgó szörny jelenhet meg az asztalon lévő több kártyán. Ebben az esetben több játékos is fedezhet egy kártyát, és / vagy egy játékos két kártyát is fedezhet.
Akkor mindenki ellenőrzi:
- Ha egy játékos lefedte a megfelelő kártyát, akkor nyeri meg a kártyát, és elé helyezi (egy játékos két kártyát nyerhet, ha a kezét két helyes kártyára helyezi).
- Ha egy játékos hibát követett el, nem nyeri meg a kártyát. A hibát fedező kártya az asztalon marad.
Ha az utánzó szörnyet használó egyéb kártyák az asztalon maradnak, ott maradnak a játék következő fordulóján.
Az "imitátor" titkos kártyáját az asztal mögött álló oldalukkal felfelé helyezzük. Az a játékos, aki egy (vagy több) lapot nyert, egy új fordulót indít, és a top kártyát a rajzfaltól elválasztja. Ha több játékos nyert egy kártyát, akkor ő a legidősebb játékos, aki a legjobb lapot kapja.
Nyertes: Az első játékos, aki 5 lapot gyűjtött, megnyeri a játékot.
Változat szakértők számára: Ha az "imitátor" utánozza a szörnyet, akkor utánozni kell karjait és lábát. A többi játékosnak ugyanabban a helyzetben kell megtalálnia a szörnyet.
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Véleményt írok!
Hasonló termékek
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Újdonságok
Akciók
Kategóriák
Djeco
Janod
Társasjátékok, kártyák
Gyerekkönyv
Könyv felnőtteknek
Baba - Mama
Márka
NEM CSAK JÁTÉK
Little Dutch
Blog
Pénznem váltás
Ft (HUF)
CZK
EUR
Belépés
E-mail
Jelszó
Belép
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszavamat
Kategóriák
Profil
Kosár
0
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az
Adatkezelési tájékoztató
ban talál.
Nem engedélyezem
Engedélyezem