Ingyenes kiszállítás 15 000 Ft felett
Telefonos rendelés, ügyfélszolgálat:(06-1) 439 1656
Kosár
A kosarad jelenleg üres
Kategóriák
GYIK - Webáruház

1. Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?

Nem kötelező, vendégként vagy Facebook fiókoddal is tudsz vásárolni. De ha regisztrálsz nem kell mindig újra kitöltened az adataidat, weboldalunkon egy helyen nyomon tudod követni a megrendeléseidet, azok státuszát. A fiókodba belépve tudod módosítani a korábban megadott adataidat.

2. Mi az ügyfélszolgálat telefonszáma?

Ha bármilyen kérdésed, észrevételed van, hívj minket a 06 1 439 16 56-os telefonszámon. Telefonon elérhetőek vagyunk minden hétköznap 8:00 - 16:30 között. Ezen a telefonszámon csak webes megrendeléssel és webáruházzal kapcsolatos kérdésekben tudunk segíteni.

3. Mi az ügyfélszolgálat e-mail címe?

Ha telefonon keresztül nem tudtál vagy nem szeretnél velünk kapcsolatba lépni írj nekünk nyugodtan e-mailt kérdéseddel vagy észrevételeddel kapcsolatban, az ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu e-mail címre. A kérdés jellegétől függően legkésőbb 48 órán belül válaszolunk.

4. Meddig marad a kosárba a termék, ha nem adtam le a megrendelést?

Kérlek vedd figyelembe, hogy maxiumum 60 napig maradhat a termék a kosárban. Ha a kosárba raktad a terméket azzal még nem rendelted meg illetve nem is foglaltad be. Tehát más is kosárba tudja rakni ezt a terméket valamint meg is tudja rendelni. Utolsó darab esetében ilyenkor automatikusan kiürül a kosár.

5. Mi lehet a baj ha egy terméket nem találok a webáruházban?

A) Korábban láttam, de most már nem találom?

Előfordulhat, hogy a keresett termék elfogyott vagy megszűnt. Lépj kapcsolatba telefonon vagy e-mailen keresztül ügyfélszolgálatunkkal és segítünk!

B) A Játékáruházban láttam

Webáruházunk és Játékáruházunk kínálata eltérő, így előfordulhat, hogy amit Játékáruházunkban láttál, webáruházunkban nem találod vagy fordítva. Lépj kapcsolatba telefonon vagy e-mailen keresztül ügyfélszolgálatunkkal és segítünk!

C) Máshol láttam

Rengeteg játék várja gazdáját, de előfordulhat, hogy amit máshol láttál, nálunk nem kapható, vagy más névvel, cikkszámmal szerepel. Lépj kapcsolatba telefonon vagy e-mailen keresztül ügyfélszolgálatunkkal és segítünk!

6. Kérésre is beszerezhető egy termék?

Igen, minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy be tudjuk szerezni neked a kért terméket ezzel kapcsolatban írj nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat@kretivjatek.hu e-mail címünkre. Legkésőbb 48 órán belül válaszulunk Neked, hogy be tudjuk-e szerezni.

7. Miért nem tudok nagyobb darabszámot kiválasztani?

A kosárban akkora darabszámot tudsz kiválasztani, ami jelenleg is készleten van. Így ha valamiből 3 darabot szeretnénk, de csak 1 darab van készleten, automatikusan visszaugrik a darabszám az elérhető 1-re ebből a termékből.

8. Mi a rendelés menete?

Csupán 4 lépés szükséges a rendelés leadásához, ha regisztrált vásárló vagy akkor a rendszer automatikusan kitölti a megadott személyes adatokat.

Mi a rendelés menete?

9. Leadhatom telefonon is a rendelésemet?

Igen, hívd fel ügyfélszolgálatunkat a 06 1 439 16 56 -os telefonszámon, ahol tudjuk Neked telefonon keresztül is rögzíteni a megrendelést. A megrendelni kívánt termék/termékek cikkszámára vagy pontos megnevezésére szükség lesz, ezt készítsd elő mindenképpen.

10. Még ma szeretnék hozzájutni a kiválasztott termékhez, van rá lehetőség?

Igen, amennyiben rendelésedet leadod webáruházunkon keresztül adott napon délelőtt 10 óráig és személyes átvételt jelölsz meg. Általában így már délután 15 óra után át is tudod venni megrendelésedet. Mindenképpen várd meg a visszaigazoló e-mailt, ami arról tájékoztat, hogy megrendelésed már átvehető. Ezenkívül pedig nyitvatartási időben a Játékáruházunkban tudsz vásárolni. Játékáruházunk és webáruházunk kínálata valamint ára között eltérés lehet.

11. A weboldalon látott ár és készlet információ érvényes a boltra is?

Nem, webáruházunk és játékáruházunk kínálata és ára között tapasztalhatsz különbséget.

12. Miért jó, ha regisztrálok?

Ha regisztrált vásárlónk vagy könnyebben és gyorsabban tudsz rendelést leadni a webáruházunkban, és nyomon is tudod követni a státuszát.

13. Nem tudok belépni a fiókomba, mit tehetek?

Lehet, hogy csak elgépelted az adataidat vagy nem ezt az e-mail címet adtad meg, próbáld meg újra. Ha pedig elfelejtetted a jelszavadat, kérj jelszó emlékeztetőt.

Jelszó emlékeztető:

A főoldalon a Belépés gombra kattintva, a Bejelentkezés gomb mellet kattints majd az Elfelejtetted a jelszavadat? feliratra.

Nem tudok belépni s fiókomba, mit tehetek?

14. Hogyan kaphatok kuponkódot?

Ha regisztrációkor megadod gyermeked születési dátumát is, akkor mindig, a születésnapját megelőzően kapsz egy egyedi kuponkódot(8 nappal előtte), melyet felhasználva kedvezményesen tudsz vásárolni.

Hírlevelünkre feliratkozva is hozzájuthatsz olyan kuponkódhoz, amihez mások nem. Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni -> HÍRLEVÉL

Kövesd Facebookon oldalunkonat is, melynek posztjai között is találhatsz kedvezményes vásárlásra jogosító kuponokat, tehát érdemes kedvelni minket! -> FACEBOOK 

15. Akciós termékekre is érvényes a kuponkód?

A kuponkód más akcióval vagy promócióval nem vonható össze.

16. Elfelejtettem beírni a kuponkódomat, mi a teendőm?

Ebben az esetben mindenképp fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, amennyiben már telefonon nem vagyunk elérhetőek, írj nekünk e-mailt.

Telefonszám: 06 1 439 16 56

E-mail cím: ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu

17. Nem fogadja el a rendszer a kuponkódomat, mi lehet a gond?

Kérlek ellenőrizd, hogy megfelelően írtad-e be, mire és milyen időszakban érvényes a kuponkódod. Ha minden kritériumnak megfeleltél, és továbbra sem vonja le a rendszer automatikusan a kuponkódot lépj kapcsoltba az ügyfélszolgálatunkkal. Sokszor csak a másolásnál belekerül egy szóköz a kuponkód elé vagy mögé, ami miatt nem fogadja el a rendszer

18. Miért jó ha feliratkozok a hírlevélre?

Ha feliratkozol hírlevelünkre elsők között értesülhetsz friss híreinkről,újdonságainkról, akcióinkról, kedvezményeinkről, kuponjainkról és eseményeinkről.

Hírlevelünkre pedig a weboldalunkon keresztül vagy regisztrációkor tudsz feliratkozni -> HÍRLEVÉL

19. Milyen szállítási formák közül választhatok?

Csomagodat kérheted:

  • Személyes átvétellel (ingyenes)

Webáruházunkban a 10 óráig leadott rendeléseket még aznap délután, leghamarabb 15 óra után át tudod venni. Arra kérünk, hogy minden esetben várd meg e-mail értesítésünket, ami arról tájékoztat, hogy már átvehető a csomagod. ("Megrendelésed átvehető játékáruházunkban" )

  • FoxPost-tal (590 Ft, ha a helyszínen fizetsz akkor az +200 Ft)

Webáruházunban 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a FoxPost futárának így legkésőbb 1 munkanapon belül már a kiválasztott automatában lesz a csomagod. Az SMS értesítő tájékoztat a csomag nyitókódjáról, ha már az automatában van a csomagod. A csomagodat 3 napig tudod átvenni.

  • DPD-vel (790 Ft, ha utánvéttel kéred a csomagot akkor az +200 Ft)

Webáruházunban 14 óráig leadott megrendeléseket még aznap átadjuk a DPD futárának így a következő munkanapon már kézbesítik neked a csomagodat a kért címre. Előtte e-mail értesítés érkezik.

  • ÚJ! Már külföldre is kérheted a csomagodat DPD-vel:

AUSZTRIA (4190 Ft), SZLOVÁKIA (4190 Ft), HORVÁTORSZÁG (4190 Ft), SZLOVÉNIA (4190 Ft): 1-2 NAP 

NÉMETORSZÁG (4190 Ft), CSEHORSZÁG (5500 Ft), ROMÁNIA (5500 Ft): 2-3 NAP

BELGIUM (5500 Ft), LENGYELORSZÁG (5500 Ft): 3-4 NAP

ANGLIA (5500 Ft): 4-5 NAP

  • Pick-Pack Pontra (590 Ft, ha a helyszínen fizetsz akkor az +200 Ft)

A rendelés folyamatában (Kosár 2. oldalán) Te tudod kiválasztani, hogy melyik hozzád közel eső Pick Pack Ponton szeretnéd átvenni a csomagod. Ahogy átadtuk a Pick Pack Pont futárszolgálat részére a rendelésed, kapni fogsz tőlünk egy email értesítést. Budapesten általában 1 munkanap, vidéken pedig 2 munkanap alatt érkezik meg a kiválasztott pontra a csomag. A csomagod átvételére 5 munkanap áll rendelkezésedre. Ha az átvételi ponton szeretnél fizetni + 200 Ft kezelési költséget számítunk fel.

20. Mekkora összegtől ingyenes a kiszállítás?

Ha legalább 15 000 Ft értében rendelsz ingyenesen kiszállítjuk a csomagodat. Az utánvét, helyszíni fizetés 200 Ft-os díja összegtől független, de amennyiben az oldalunkon (OTP Simple rendszer) kifizeted a megrendelésedet akkor természetesen ez a költség sem kerül felszámításra.

21. Mi a DPD elérhetősége?

Az ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200 (H: 7 - 19; K - P: 8 - 18)

E-mail cím: dpd@dpd.hu

Csomagkövetés  >>  ITT

Díj: 790 Ft, ha utánvéttel kéred a csomagot akkor az +200 Ft (15000 Ft felett ingyenes)

22. Mi a FoxPost elérhetősége?

Az ügyfélszolgálat telefonszáma:

+36 1-999-0-369 (H-P: 9-21 )

E-mail cím:

info@foxpost.hu

Csomagkövetés  >>  ITT

Díj: 590 Ft, ha a helyszínen fizetsz akkor az +200 Ft

23. Mi a Pick-Pack Pont elérhetősége?

Az ügyfélszolgálat telefonszáma:

+36 1 803 6300 (H-P: 7-20)

Ügyfélszolgálati ügyelet telefonszáma:

+36 30 619 3070 (SZ-V: 10-12)

E-mail cím:

pickpackpont@sprinter.hu

Csomagkövetés  >>  ITT

Díj: 590 Ft, ha a helyszínen fizetsz akkor az +200 Ft

24. Külföldre is kérhetem a csomagomat?

Igen, már lehetőség van külföldi kiszállítást kérni DPD futárszolgálattal.

Az alábbi országokba szállítunk jelenleg:

AUSZTRIA (4190 Ft), SZLOVÁKIA (4190 Ft), HORVÁTORSZÁG (4190 Ft), SZLOVÉNIA (4190 Ft): 1-2 NAP 

NÉMETORSZÁG (4190 Ft), CSEHORSZÁG (5500 Ft), ROMÁNIA (5500 Ft): 2-3 NAP

BELGIUM (5500 Ft), LENGYELORSZÁG (5500 Ft): 3-4 NAP

ANGLIA (5500 Ft): 4-5 NAP

25. Tudok átvételi lehetőséget módosítani?

Természetesen igen, amíg még csomagod feldolgozás alatt van. Kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat (+36 1 439 16 56), amennyiben telefonon már nem vagyunk elérhetőek írj nekünk e-mailt (ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu) a módosítási szándékkal.

26. Utalvánnyal is fizethetek?

Játékáruházunk utalvány elfogadásával kapcsolatban érdeklődj személyesen a Játékáruházunkban vagy a +36 1 212 42 18-as telefonszámon.

Online vásárlásnál nem tudsz utalvánnyal fizetni, még ha személyes átvételre kéred akkor sem tudjuk elfogadni, megértésedet köszönjük.

27. Milyen fizetési formák vannak ?

Lehetőséged van az oldalon keresztül bankkártyával fizetni, vagy kérheted rendelésedet utánvéttel és átvételkor készpénzzel tudod rendezni a végösszeget.

Bizonyos megjelölt Pick-Pack Pontokon illetve a FoxPost automatáknál szintén van lehetőség bankkártyával való fizetésre.

Ha kiválasztasz egy Pick-Pack Pontot akkor látod a nyitva tartási időt is és azt is, hogy bankkártyával tudsz-e fizetni.

Példa:

Hol látom, hogy lehet fizetni bankkártyával a Pick-Pack Ponton és, hogy meddig van nyitva?

28. Tudok fizetési módot módosítani?

Igen, amennyiben a rendelést még nem zártuk le és a csomag még nálunk van lehetőség van a módosításra. Kérlek hívd fel ügyfélszolgálatunkat, amennyiben már nem vagyunk elérhetőek, írj nekünk e-mailt!

29. Sikertelen volt a bankkártyás kifizetésem mi a teendőm?

A rendszer automatikusan küld ilyen esetben e-mailt (kb. 1 órán belül a sikertelen kifizetéstől számolva), a levélben a gombra kattintva újra megpróbálhatod a bankkártyás fizetést ("Fizetés újraindítása" gomb). Amennyiben továbbra is problémát tapasztalsz, kérlek vedd fel ügyfélszolgálatukkal a kapcsolatot.

30. Hogyan követhetem nyomon a csomagom?

Miután átadtuk a csomagodat a DPD, Pick-Pack Pont illetve a FoxPost részére, kapni fogsz e-mailt amely tartalmazza a csomagod kódját, ezzel tudod utána nyomon követni!

DPD csomagkövetés  >>  ITT

Pick-Pack-Pont csomagkövetés  >>  ITT

FoxPost csomagkövetés  >>  ITT

31. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy elírtad e-mail címedet, fordulj az ügyfélszolgálathoz, és egyeztessetek. Valamint, bizonyos levelező rendszerek a Spam , Kéretlen vagy Promóció mappába csoportosítják leveleinket. Ilyen esetben, ha megtaláltad akkor húzd át az elsődleges beérkező levelek közé levelünket és legközelebb már odaérkezik.

32. Meddig gondolhatom meg magamat?

Elállási szándékodat kérlek jelezd minél hamarabb ügyfélszolgálatunk részére telefonon vagy e-mailben. Amennyiben csak bizonyos tételt szeretnél módosítani vagy törölni megrendelésedből akkor telefonon keresztül lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

33. Mit tehetek ha meggondoltam magamat?

Amennyiben a teljes megrendelést törölni szeretnéd jelezd ügyfélszolgálatunk részére. Ha már kiszállítás alatt van a csomagod akkor a kiszállítást végző szolgáltató felé és részünkre is jelezd.

Ha egy adott tételt nem szeretnél vagy csak másra cserélnéd, akkor kérlek lépj kapcsolatba minél hamarabb ügyfélszolgálatunkkal.

34. Mit kell tennem ha nem tartok igényt a megrendelésemre?

Sajnáljuk, hogy így döntöttél. Kérlek szándékodat minél hamarabb jelezd ügyfélszolgálatunk részére. Amennyiben kiszállítással kérted csomagodat és kiszállítás alatt van, akkor jelezd a kiszállítást végző szolgáltató felé is.

35. Mit tegyek ha a megadott szállítási időpontban nem voltam a korábban megadott címen?

Vedd fel a kapcsolatot a kiszállítást végző szolgáltatóval, hogy tudjatok egyeztetni a várható újbóli kiszállítási kísérlet időpontjáról.

DPD:

+36 1 501 6200 (H: 7 - 19; K - P: 8 - 18)

Pick-Pack Pont:

+36 1 803 6300 (H-P: 7-20)

FoxPost:

+36 1-999-0-369 (H-P: 9-21 )

36. Nem kaptam e-mailt hol tudok érdeklődni a csomagomról?

Amennyiben nem találod visszaigazoló levelünket (promóció, spam mappába is ellenőrizd kérlek) akkor e-mailben vagy telefonon keresztül is tud segíteni ügyfélszolgálatunk. Ha rendelkezel regisztrációval akkor a weboldalunkon keresztül a megrendeléseim fül alatt is nyomon tudod követni a megrendelésed státuszát. Ha már csomagszámmal is rendelkezel akkor online a szolgáltató csomagkövetési rendszerében is láthatod a csomagod állapotát. Ha nem találod a csomagszámot tartozó levelünket, lépj velünk kapcsolatba és szívesen megadjuk!

37. Mennyi a jótállás ideje?

Ez ügyben kérlek mindenképp fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz! Függ a vásárlás időpontjától, a termék állapotától, a vásárolt termék márkájától, a hiba fajtájától - ezért kell, hogy tudjunk egyeztetni akár e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt küldesz részünkre, akkor csatolj képeket is a problémás termékről, köszönjük.

38. Ha kiszállítással vagy csomagpontra kértem a megrendelésemet visszavihetem-e személyesen a játékáruházba a Bécsi útra?

Természetesen igen, de előfordulhat, hogy ott helyben rögtön nem tudják megoldani a problémát, mert szükséges a forgalmazóval egyeztetni vagy épp nincs készleten a termék a például. A problémás termékről minden esetben jegyzőkönyvet vesznek fel és amint visszajelzést kapunk értesítjük Ön a megadott elérhetőségeken a lehetőségekről.

Mielőtt visszaviszed Játékáruházunkba a játékot mindenképpen egyeztess velünk, köszönjük.

39. Mit jelent a 14 napos elállási jog?

Amennyiben weboldalunkról rendeltél terméket és bármilyen eltérést tapasztalsz a webáruházunkban látottaktól (kép, információ) vagy a termék nem nyerte el a tetszését, elállhatsz a vásárlástól (Az átvételtől számított 14 nap) . Ez csak a hibátlan, sértetlen termékekre vonatkozik. Amennyiben a termék hibás ott a garanciális feltételek lépnek érvénybe. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

40. Hibás a termék, mit tegyek?

Fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben vagy telefonon. Ha e-mailt írsz nekünk csatolj kérlek képet is a termék hibájáról. A garanciális feltételekről és az egyéb teendőkről legkésőbb az e-mailtől számítva 48 órán belül válaszolunk a lehetőségekkel kapcsolatban.

41. Nem az volt a csomagban amit rendeltem, mit tegyek?

Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt, kérjük lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy mihamarabb segíteni tudjunk a felcserélt csomagok kicserélésben, újraküldésében.

42. Mikor kapom meg a rendelésem?

A rendelés állapotáról e-mailben tájékoztatunk, ha regisztrált vásárlónk vagy akkor a weboldalon a megrendeléseim fül alatt is nyomon tudod követni. Ha még rendelés előtt állsz ,akkor pedig a weboldalon minden terméknél (termékadatlapon) látod az átvételi formánként eltérő, várható időpontot.

43. Mit jelent a csomagolássérült megnevezés?

A csomagolássérült termékeknek valóban csak a csomagolása sérült, a termékek nem sérültek, a csomagolássérülésen kívül a termékre az általános garanciális és jótállási feltételek érvényesek. Ha esetleg hibát tapasztalasz a termékkel kapcsolatban, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!

44. Mik a kizárólagos márkák amiknek a magyarországi képviselői vagyunk?

Szerencsére sok fantasztikus márkának lehetünk büszke, magyarországi forgalmazója.

Schleich, Brio, Janod, Plan Toys, Teddykompaniet, Apli Kids, Aurora, Melissa & Doug, Baker Ross

Azt tudtad, hogy a KreatívJáték Játékáruháza kiemelt Playmobil & Piatnik mintabolt? Így van hatalmas készlettel várunk!

Webáruház ügyfélszolgálat
(06-1) 439 1656
Nettrade Kft.
1034 Budapest, Bécsi út 118/A
Tel: (06-1) 439 1656
E-mail: ugyfelszolgalat@kreativjatek.hu
Kövess minket:
PinterestInstagramFacebookYouTube
A terméket a kosárba tettükA kosarad jelenleg üres
A kosarad jelenleg üres, ám alább ajánlunk néhány terméket a számodra.
Kosár
A kosarad jelenleg üres

Már külföldre is szállítunk

Bezár